تبلیغات
مدیریت بیمه بازاریابی بیمه اصول بیمه مهندسی بیمه - فرمان برای فروش بیمه موفق...101 order for succesfull sale
مدیریت بیمه بازاریابی بیمه اصول بیمه مهندسی بیمه

www.khooyeh.com
شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 10 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 7 اثر تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از ده ها سمینار مختلف، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
www.marketingschool.blogfa.com
marketingmanagement.mihan
blog.com
marketingmanagement.persian
blog.ir
www.saleschool.blogfa.com
www.brandschool.blogfa.com
www.advertisingschool.blogfa.com
www.personalselling.blogfa.com
brandmanagement.mihan
blog.com

مدیر وبلاگ : www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com

فرمان برای فروش بیمه موفق...101 order for succesfull sale

یکشنبه 21 آذر 1389  ساعت: 04:34 ب.ظ

نظرات() 

فرمان برای فروش بیمه  موفق...101 order for succesfull sale

فرمان برای فروش بیمه  موفق...101 order for succesfull sale

فرمان برای فروش بیمه  موفق...101 order for succesfull sale

نیاز واقعی مشتری را سریعاْ شناسایی کنید



1. نیاز واقعی مشتری را سریعا شناسایی کنید.
2. به مشتریان بالقوه همیشه با این دید نزدیک بشوید که به آنها خواهید فروخت.
3. همیشه به توصیه دیگران درباره سرووضع و نحوه حضورتان گوش کنید.
4. اگر می خواهید دیگران به حرفتان اعتماد پیدا کنند اعتماد به نفس داشته باشید.
5. سخنان خود را ضبط و اشکالات آن را برطرف کنید.
6. مطالعه و شرکت دوره های آموزشی را با قصد کسب اهداف خاص کمی انجام دهید.
7. مطالعه و مهارت هایی را که فرا می گیرید مرتبا مرور و تمرین کنید.
8. توصیه های ارائه شده به کار ببندید و ببینید آیا در مورد شما نیز کاربرد دارند یا خیر.
9. درباره مطالبی که یاد می گیرید. با دیگران صحبت کنید. این کار یا د آوری مطالب را راحت تر می کند.
10. ببینید در چه مواردی از کاغذ استفاده می کنید و موارد زائد را حذف کنید.
11. برای انجام کارهای عقب افتاده از صبح های زود و ساعات اولیه کار استفاده کنید.
12. برای روزها روزانه، برای ماه ها ماهانه و برای سال ها سالانه برنامه ریزی کنید.
13. به منظور جلوگیری از ملاقات های غیر ضروری حضوری برای تماس گرفتن با افراد از تلفن دور نگار یا پست الکترونیکی استفاده کنید.
14. وب سایت را مفید و قابل استفاده طراحی کنید .
15. به اظهار نظرهایی که در مورد وب سایت میشود سریعا رسیدگی کنید.
16. از پست الکترونیکی فقط برای مصارف کاری استفاده کنید نه برای مصارف شخصی.
17. به مشتری به چشم یک دوست نگاه کنید نه به چشم دشمن.
18. هرگاه به مشتری قولی دادید به آن عمل کنید.
19. سعی کنید نیاز واقعی مشتریان راپیدا وآنها را برآورده کنید.
20. ممکن است چیزهایی که برای مشتری الویت دارد با آنچه شما انتظار داشتید. تفاوت داشته باشید.
21. به مشتریان جدید وفعلی به یک میزان توجه کنید.
22. با هدفمند کردن تلاش های خود در وقت و نیروی خود صرفه جویی کنید.
23. برای شناسایی تصمیم گیرندگان اصلی وقت صرف کنید.
24. برای پیدا کردن بهترین فرصت فروش بیمه  با مشتری همکاری نزدیک داشته باشید.
25. ازبهترن منبع یعنی خود مشتریان درباره آنها تحقیق کنید.
26. به مشتری به چشم ارزشمندترین سرمایه کسب و کار خود نگاه کنید.
27. بر روی مزایایی که شرکت شما ارائه می نماید تمرکز کنید.
28. روش کارتان را با روش کار مشتری وفق دهید.
29. از مکث هایی که در حین مذاکره پیش می آید نترسید و از آنها برای تمرکز استفاده کنید.
30. به یاد داشته باشید که خشونت طرف مقابل به خاطر شخص شما نیست.
31. از اظهار نظر درباره اینکه جلسه چگونه پیش رفته است خودداری کنید.
32. مشتریان را تشویق کنید تا هدف خود را فاش کنند.
33. در پایان جلسه نظر مشتری را جویا شوید.
34. با آزمایش خود کارایی خدماتی را که ارائه می دهید ارزیابی کنید.
35. عکس العمل مشتری را زیر نظر بگیرید و چنانچه مطلوب نبود فورا اقدام کنید.
36. هنگامی که مشتری شکایت می کند فرض را بر این بگذارید که حق با اوست.
37. برای راضی نگهداشتن و حفظ مشتریان همواره خدمات خود را با استاندارد بالا ارائه کنید.
38. عادت کنید که پس از هر فروش بیمه  به مشتری خود زنگ بزنید و ببینید آیا رضایت او جلب شده است یا خیر؟
39. از موسسات معروف تحقیقاتی بخواهید تا میزان رضایت مشتریان را اندازه گیری کنند.
40. برای ارزیابی نتیجه تحقیقات از مشتریان نمونه سوال کنید.
41. خوب بودن کافی نیست تنها عالی بودن است که شما را پیش می برد.
42. لحظه ای تامل کرده و از دید مشتری نگاه کنید که شرکت شما چگونه تماس های تلفنی را پاسخ می دهد.
43. راه بردی که برای فروش بیمه  تدوین می کنید. باید برای همه منطقی باشد.
44. برای تقویت راه برد فروش بیمه  ببینید نظر عموم درباره علامت تجاری شما چیست و اینکه دربازار از چه موقعیتی برخوردار هستید.
45. ببینید کدام پیشنهاد مشتری را بیشتر به وجد می آورد.
46. داستانی درست کنید که بتواند علاقه مشتریان را جلب کند.
47. روی شیوه جلب توجه به وسیله نامه کار کنید.
48. همه ویژگیهای جالب را در برنامه زکر نکنید و تعدادی را برای برنده شدن در مذاکره حضوری ذخیره نگهدارید.
49. از دقایق اول گفتگو با مشتری بیشترین استفاده راکنید.
50. از خودتان سوال کنید «چرا محصول من منحصر به فرد است؟»وبعد از پاسخ آن استفاده کنید.
51. به مشتری انگیزه ای برای امضاء قرارداد بدهید.
52. برای جلب مشتری از لطیفه و کلمات با نشاط استفاده کنید.
53. برای ترغیب مشتری به خرید مزیای رایگان محصولاتتان را به وی گوشزد کنید.
54. از فرد دیگری بخواهید تا نامه شما را بازخوانی و اشتباه آن را مشخص کند.
55. انواع نامه های مختلف را درمورد مشتریان مختلف امتحان کرده و از میان آنها بهترین نامه را انتخاب کنید.
56. نامه هایی که ارسال می کنید باید شهرت علامت تجاری شما را افزایش بدهند.
57. هرقدر هم که سخت باشد سعی کنید مشتری را حضورا ملاقات کنید.
58. مشتریان خود را دوست داشته باشید و این دوستی را در حرف و عمل نشان بدهید.
59. قبل از ملاقات مشتری زمان آن را تعیین کنید.
60. به مشتریان اطلاعاتی را بدهید که واقعا نیاز دارند.
61. هنگامی که برای ملاقات با مشتری برنامه ریزی می کنید اهدافتان را مدنظر داشته باشید.
62. قبل از آنکه برای ارائه خدمات هرگونه قولی بدهید مطمئن شوید که شرکت قادر به انجام آن می باشد.
63. تا آنجا که می توانید کوتاه صحبت کنید فقط به موضوع اصلی بپردازید و پایانی مثبت داشته باشید.
64. هر بار که درباره موضوع جدیدی صحبت می کنید تصاویر سمعی و بصیری جدیدی فراهم کنید.
65. تا آنجا که ممکن است حرفه هایتان را از حفظ بگوئید و از روی متن نخوانید.
66. تجزیه و تحلیل کنید که اگر به جای طرف مقابل بودید چه کار می کردید.
67. از رفتار مخالفت آمیز و ستیزه جویانه اجتناب کنید و با مشتری همفکری کنید.
68. هرگز از رقبای خود انتقاد نکنید بلکه سعی کنید عملکردی بهتر از آنها داشته باشید.
69. در ابتدا بالاترین قیمت موجود دربازار را مطالبه کنید.
70. سعی کنید همیشه جو مذاکرات را دوستانه نگهدارید.
71. مشکلاتی را که نمی توانید در رابطه با فروش بیمه  حل کنید با مقامات مافوق در میان بگذارید.
72. فارغ از نتیجه ای که به دست می آورید از مشتری به گرمی تشکر کنید.
73. معیارهای کسب موفقیت را از پیش شناسایی و همیشه در جهت آنها تلاش کنید.
74. با همان دقت که شکست را تجزیه و تحلیل می کنید موفقیت های خود را بررسی کنید.
75. انتقادهای جدی مشتری را مد نظر قرار دهید.
76. از شکست درس بگیرید.
77. اگر عملکرد بهتری از گروه خود می خواهید هنگام موفقیت آنها را تشویق کنید.
78. از نکات که متخصصین آموزش می دهند یادداشت بردارید ومرتب آنها را مرور کنید.
79. از متخصصینی دعوت کنید که بیشتر مورد احترام شما هستند.
80. فارغ از اینکه اعضای گروه فروش بیمه  چقدر با مسائل مالی آشنا هستند به همه فروش بیمه ندگان اصول امور مالی کسب و کار را آموزش دهید.
81. سعی کنید معلومات اعضای گروه شما کاملا به روز باشد.
82. فهرستی از افرادی که نیاز به آموزش دارند. تهیه کنید و برای آنها برنامه های مناسب آموزشی تدارک ببینید.
83. برای نتیجه بهتر سعی کنید تا آنجا که می توانید تمرین ایفای نقش را جدی برگزار کنید.
84. بگذارید افتخار فروش بیمه  نصیب فروش بیمه ندگان شود.
85. میزان موفقیت تماس های تلفنی را مدام تجزیه و تحلیل کنید.
86. به تعداد تماس های تلفنی که به فروش بیمه  منتهی می شوند توجه کنید نه به زمان صرفه شده.
87. در تماس های تلفنی از بهترین ها برای تعلیم دادن ضعیف ترها استفاده کنید.
88. سعی نکید برای همه مشکلاتی که اتفاق می افتند هر بار خودتان دخالت کنید.
89. فرض کنید که فروش بیمه ندگان می توانند مشکلات را با کمترین میزان کمک از جانب شما حل کنند.
90. شیوه پرداخت ها و دادن پاداش باید همواره ساده و شفاف باشد.
91. اهداف را طوری انتخاب کنید که جاه طلبانه اما دست یافتنی باشند.
92. اعضای گروه فروش بیمه  را در تعیین اهداف واقع بینانه شرکت دهید.
93. برای رسیدن به هدف برنامه های خود را کمتر تغییر دهید اهداف تعیین شده را باید بازنگری کرد.
94. معیار های تشویقی خود را مدام بازنگری کنید.
95. برای ایجاد انگیزه به طور موثر به سود واقعی بیشتر از حجم فروش بیمه  اهمیت بدهید.
96. با این دید نگاه کنید که کارکنان فروش بیمه  همواره می توانند عملکرد بهتری داشته باشند.
97. درمورد فروش بیمه ندگانی که نتایج عالی کسب می کنند بین عموم فخر بفروش بیمه ید.
98. همایش های سالیانه را به دقت بررسی و تجربیات بدست آمده را اعمال کنید.
99. بگذارید رابطه دو طرفه باشد.
100. بگذارید کار گروهی تحقق پیدا کند و فقط یک مفهوم انتزاعی نباشد.
101. از همایش ها به عنوان فرصتی برای افزایش اطمینان خاطر مشتریان استفاده کنید

 

سیستم مدیریت فروش بیمه  ... sale management system
سیستم‌های اتوماسیون نیروی فروش بیمه  می‌توانند بهره وری نیروی فروش بیمه  را بهبود بخشند


سیستم‌های مدیریت فروش بیمه ، سیستم‌های اطلاعاتی هستند. این سیستم‌ها در بازاریابی و مدیریت به کار می‌روند و برخی از عملکردهای مدیریت فروش بیمه  و فروش بیمه  را اتوماتیک می‌کنند. این سیستم‌ها با سیستم اطلاعاتی بازاریابی تلفیق می‌شوند و اغلب به آنها سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری اطلاق می‌شود.


مزایای سیستم برای نیروی فروش بیمه

سیستم‌های اتوماسیون نیروی فروش بیمه  می‌توانند بهره وری نیروی فروش بیمه  را بهبود بخشند. برای مثال:

- نیروی فروش بیمه  به جای نوشتن گزارشات و فعالیت‌های فروش بیمه  برروی برگه، می‌توانند از فرمهای الکترونیکی استفاده کنند. بدین ترتیب در زمان صرفه جویی می‌شود.
- نیروی فروش بیمه  به جای ارائه گزارشات به صورت چاپی به مدیریت، می‌توانند با کمک اینترانت شرکت، اطلاعات را ارسال نمایند.
- اگر ابزارهای اضافی بتوانند میزان رکورد کمتری را نگهدارند، روحیه کارکنان بهبود می‌یابد.
- این سیستم‌ها می‌توانند به عنوان وسیله آموزشی اثربخش و کارآمد به کارر وند.

مزایای سیستم برای مدیرفروش بیمه

- مدیرفروش بیمه  به جای جمع آوری برگه‌های کاری از مسئولین فروش بیمه  و جدول بندی نتایج، می‌تواند نتایج را به طور اتوماتیک در جداول، چارتها یا گراف‌های قابل فهم ارائه دهد. و بدین ترتیب در زمان صرفه جویی می‌شود.
- گزارشات کاری، درخواست اطلاعات، سفارشات ثبت شده و سایر اطلاعات فروش بیمه  سریع‌تر به مدیریت فروش بیمه  ارسال می‌شوند و به وی امکان می‌دهند تا سریع‌تر پاسخ‌گو باشد. و بدین ترتیب مدیر فروش بیمه  کنترل بهتری بر فرایند فروش بیمه  خواهد داشت.
- مدیر فروش بیمه  می‌تواند سیستم را به گونه‌ای پیکربندی کند تا اطلاعات با کمک تکنیک‌های آماری پیچیده به طورخودکار مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند و نتایج را به گونه‌ای کاربر پسند ارائه دهد.

این اطلاعات در موارد زیر کاربرد خواهند داشت:
- فراهم آوردن داده‌های تحقیقات بازار، جمعیت شناسی، رفتاری، پذیرش محصول، مشکلات محصول و تشخیص تمایلات مشتری
- فراهم آوردن داده‌ها تحقیقات بازار در زمینه: پویایی صنعت، رقبای جدید، محصولات جدید رقبا، فعالیت‌های تبلیغاتی جدید رقبا
- هماهنگی با سایر بخش‌های شرکت به ویژه بازاریابی، تولید و امور مالی
- شناسایی مشتریان سودآور و مشکلات مشتریان
- ردیابی بهره وری نیروی فروش بیمه


مزایای سیستم برای مدیربازاریابی

- شناسایی ساختار اقتصادی صنعت
- شناسایی بازارهدف
- شناسایی بهترین مشتریان
- شناسایی رقباومحصولاتشان
- توسعه محصولات جدید
- بنیان نهادن مکانیسم‌های اسکن محیط برای شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها
- شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکت
- توسعه استراتژی‌های بازاریابی برای هر یک از محصولات با کمک آمیخته بازاریابی (قیمت، محصول، مکان توزیع، و تبلیغ)
- ایجادمزیت رقابتی پایدار


مزایای استراتژیک سیستم

-همانگونه که در فوق اشاره شد، بهره وری افزایش می‌یابد. نیروی فروش بیمه  از زمانشان کارآمدتر و اثربخش‌تر استفاده خواهند نمود. و بدین ترتیب افزایش بهره وری از سه طریق مزیت رقابتی را ایجاد می‌کند: کاهش هزینه‌ها، افزایش فروش بیمه ، افزایش سهم بازار.
- مسوولین فروش بیمه  اطلاعات خود را با تناوب بیشتری ارسال می‌کنند. و بدین ترتیب زمان پاسخگویی مدیریت فروش بیمه  کاهش می‌یابد.
- اگر از این سیستم‌ها به خوبی استفاده شود، رضایت مشتری افزایش می‌یابد.


معایب سیستم

- کارکردن با این سیستم‌ها دشوار است.
- نیازمند نگهداری مداوم، به روزرسانی اطلاعات و ارتقاء سیستم هستند.
- پرهزینه
- مجمتع سازی این سیستم‌ها با سیستم‌های اطلاعات مدیریت دشوار است.

Sales Management System



A Sales Management System (SMS) will provide a sales manager with a tool for tracking sales leads, identifying who has the lead and what they are doing it. These tools will quickly identify the hot leads allowing for adequate resources to be spent on the leads that will most likely close. They will also provide a number of forecast reports that can be generated in minutes, not days.

Sales management systems provide 1) the tools that sales managers need to more effectively manage the selling organization and 2) enable sales teams to manage their sales and products.
For sales managers, this includes:

*
Methods to better organize and allocate selling resources within and across accounts or territories at the beginning of the sales year, as well as during the year in response to market or company changes. This ensures that the right selling resources are in the right places to exceed sales objectives.
*
Effective account and opportunity review processes, using web conferencing and collaboration technology, that provide management with a more accurate view of the pipeline, as well as enables managers to focus resources on the highest-value opportunities and to advance those opportunities toward a win
*
Improved forecasting and pipeline management processes and tools that provide management with better visibility into the future, which enables management to forecasting more accurately and allocate resources where and when they can be most effective
*
Methods and tools to more effectively profile and hire the right people, develop those peoples' execution capabilities, as well as measure and improve their performance with leading indicators rather than trailing results
*
Improved planning and reporting systems, implemented in software, that enable sellers and management to more effectively manage their business throughout the sales year.
*
Guarantees tight accountability and control.

For sales teams, the sales person can:

*
Track your customers, products, regions, key accounts, brands and packages.
*
Examine monthly and yearly performance all in one view, or drill down to see sales, revenue, and margin at the daily level.
*
Identify customers who didn't buy this week, month, period, or year; find out which customers are buying one thing but not another.
*
Point out the biggest contributors to sales, revenue, or margins.
*
Replaces paper reports, most spreadsheet work, and hard to maintain casual databases

سیستم توزیع و فروش بیمه  ... sale system
مدیریت فروش بیمه  بر مبنای اطلاعات



نوشته شده توسط:www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com

ویرایش:--

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.

آرشیو

آخرین پستها

نویسندگان

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

جستجو


فید خوان rss reader

Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
وبلاگ





Powered by WebGozar

ابزار آپلود

وضعیت آب و هوا

فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

code -->